Jest bardzo dużo różnorodnych pomysłów na reklamowanie firmy. Wszystko zależy od tego, ile pieniędzy pragniemy na to przeznaczyć i w jakiej skali zamierzamy działać. Jeśli firma jest niewielka i działa na lokalnym rynku wystarczy się ograniczyć do reklamy na niewielkim terenie. Szansę, że nasze usługi będą w kręgu zainteresowania osoby mieszkającej trzysta kilometrów dalej są naprawdę niewielki i raczej nie należy oczekiwać rzeczy niemożliwych. Oczywiście możemy działać w branży niszowej, takiej, na której usługi lub produkowane artykuły nie ma popytu na lokalnym rynku. Wtedy najsensowniejszym pomysłem jest strona internetowa, dzięki której zaistniejemy w powszechnej świadomości. Osoby poszukujące określonych wyspecjalizowanych usług lub unikatowych towarów na pewno nas odnajdą. Są przecież przykłady polskich firm, niewielkich i działających w maleńkich miasteczkach, które eksportują swoje produkty na cały świat i mają kolejkę zainteresowanych klientów. Zupełnie inaczej wygląda reklama, kiedy chodzi o firmę duża, która działa na skalę krajową. Do prowadzenia kampanii reklamowych najlepiej w takim przypadku zaangażować agencje reklamowe, które zaproponują kampanię perfekcyjne dostosowane do potrzeb danej firmy. Na reklamę wydaje się naprawdę niebagatelne pieniądze, ale jest to niezbędne, by zaistnieć w świadomości klientów i mieć rozpoznawalną markę. Sami wiemy, że w sklepie nawet podświadomie wybieramy produkty znane, chociaż mogą jakością ustępować wszystkim innym.
Leave a Reply